23.7.07

λογική κι ευαισθησία

«Την ξέρεις την Ν. Όλο ωραία και ωραία, συνέχεια.»

Προβληματίστηκα.

Σαν να μην είναι όλα τόσο ωραία πραγματικά, σαν να είναι τα δικά μου μάτια που τα βλέπουν έτσι. Σαν να μην έχω την ικανότητα να ξεχωρίσω τα καλά από το άσχημα και χρειάζεται ένα αντικειμενικό μάτι δίπλα μου, να πει την αλήθεια των πραγμάτων. Σαν να έχει σημασία το πώς είναι τα πράγματα πραγματικά, κι όχι το πώς τα αντιλαμβάνομαι εγώ η ίδια που τα ζω και με αφορούν.

Έχει δίκιο, έτσι μιλάω, έτσι είμαι, Πολυάννα. Μπορεί μερικές φορές να γκρινιάζω πολύ, μα όταν είμαι καλά, είμαι Πολύ Καλά. Κανένας καύσωνας, κανένας θόρυβος από το δρόμο, καμιά μακρινή διαδρομή, καμιά πόρτα βρώμικη, τίποτα και καμιά κούραση δεν με αγγίζει. Βρίσκω υπέροχη τη γειτονιά, τα γιασεμιά στους κήπους, τη στάση Πανεπιστήμιο κάθε πρωί, τη ζέστη, τον ιδρώτα. Το που δεν θα φύγω ξανά αλλά θα είμαι εδώ, συνέχεια.

Την ησυχία που έχει η πόλη τα απογεύματα του Σαββάτου και τα πρωινά της Κυριακής, τη βόλτα μας στο βιντεοκλάμπ και στο περίπτερο για εφημερίδα, την επιστροφή στο σπίτι, δροσερό, μαζί.

(Η φωτογραφία από την ταινία Becoming Jane).




* * * * * * *

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το "κι" στον τίτλο είναι διαζευκτικό, ε;

Ανώνυμος είπε...

την επιστροφή στο σπίτι, μαζί.

Κούκλα μου, ακόμα κι αν μιλάς έτσι(εμένα πάλι μια χαρά μου ακούγεσαι ;) ), δεν είναι κακό. Αφού νιώθεις καλά και σου βγαίνει αυτό. ;) Καλημερούδια

Ανώνυμος είπε...

Έχεις πρόσκληση! ;)

Καπετάνισσα είπε...

Οι καθαρές ψυχές τρέφουν και καθαρά μάτια.

Αντικειμενική ματιά δεν υφίσταται.
Ο καθένας αντικρύζει κατά τα βιώματα και τον ψυχισμό του.

Οι μίζεροι, στη γωνιά τους.
Κι οι Πολυάννες, μαγικό ραβδί στον κόσμο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευχή: Να είσαι πάντα Πολύ Καλά και να γυρίζετε σ' ένα σπίτι δροσερό, πάντα μαζί


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

αλκιμήδη είπε...

και η ερώτηση είναι
τι πίνεις και δε μας δίνεις;
γιατί λίγη Πολυάννα στη ζωή μας την έχουμε όλοι ανάγκη!
Φιλιά

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

μαζι...
αυτο ειναι... το κλειδι που ξεκλειδωνει την ματια...
να 'σαι καλα ρε ψυχη!
το ευχομαι απο καρδιας...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ακόμη μία φορά ένα υπέροχο κείμενο.

ellinida είπε...

Γειά σου Πολυάννα! Σου αφήνω ένα φιλάκι!:))

fish eye είπε...

μαζι..να μια λεξουλα μαγικη..
ευχομαι παντα ετσι
ολα ομορφα
φιλια

Rodia είπε...

:-))