12.8.06

the sound of life


Ίσως να είχα άσχημα παιδικά χρόνια,
ίσως να είχα δυστυχισμένη νιότη.

Αλλά κάπου στο άσχημο, δυστυχισμένο παρελθόν μου,
πρέπει να υπήρξε κάποια στιγμή αλήθειας,
γιατί, νά ΄σαι , στέκεσαι εδώ, και μ αγαπάς,
χωρις να είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις.

Έτσι, μάλλον κάπου στη νιότη ή στην παιδική μου ηλικία
πρέπει να έχω κάνει κάτι καλό.

Τίποτα δεν έρχεται απο το τίποτα,
τίποτα δεν θα μπορούσε ποτέ.

Μάλλον, κάπου στην νιότη ή στην παιδική μου ηλικία
θά πρέπει να έχω κάνει κάτι καλό...


(Οι στίχοι απο το τραγούδι Something Good, της ταινίας Μελωδία της Ευτυχίας)



* * * * * * *

6 σχόλια:

NinaC είπε...

Somewhere in my youth, or childhood, I MUST have done something good...

Yeap!

Καπετάνισσα είπε...

Μπορεί πάλι η νιότη να'ναι τώρα.
Και τα καλά της...

Κι η παιδική μας ηλικία να επέστρεψε, για να πάρει "εκδίκηση"...

Ανώνυμος είπε...

A,A,A!, Kαπετάνισσά μου, μίλησες στην καρδιά μου. Αυτό ακριβώς συμβαινει με μένα. Κοντά του ζω την παιδικότητά μου. ΜΑΝΝΑ, ΠΑΤΕΡΑΣ, ΑΔΕΛΦΙΑ, ΦΙΛΟΙ..... ΄Ολα ΑΥΤΟΣ! Και ΜΑΣ αρέσει και αγαπάμε όλον τον κόσμο.
Κρινιώ

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω πως στέκεται εκεί και σε αγαπάει όχι για ό,τι έκανες στο παρελθόν αλλά για ό,τι είσαι τώρα.

Σε φιλώ :**

:)

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site...
» » »

Ανώνυμος είπε...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Britax car seat replacement covers web conferencing Scrabble unscramble words