7.9.24

7.9.2024

Μαθηματικά~
Σάββατο πρωί και προσπαθώ να αποφασίσω τι θα διαβάσω άμεσα και τι αργότερα (και ποιο θα πάει στο κομοδίνο για βραδινό διάβασμα, ποιο στην τσάντα για να το κουβαλάω μαζί μου έξω και ποιο θα ξεφορτωθώ).
Ανοίγω τη Σιμόν ντε Μπωβουάρ και βρίσκω πρώτα τη σφραγίδα της Πρωτοπορίας -άραγε πότε να το αγόρασα αυτό το βιβλίο; Είναι σίγουρα πριν το 2006-2007 (δεκαοχτώ χρόνια!) γιατί το κουβάλησα από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα και μετά στο Ρέικιαβικ. Με συνδυασμούς γεγονότων και υπολογισμούς καταλήγω ότι πρέπει να αγοράστηκε κάπου ανάμεσα στο 1994 και το 2004 (σχεδόν τριάντα χρόνια!). Και στέκεται ακόμα αδιάβαστο.
Όμως αυτό που με τάραξε περισσότερο, αν μπορώ να το πω έτσι, είναι η σημείωση μου: η Σιμόν ντε Μπωβουάρ πέθανε στα 78 της και ο Σαρτρ στα 74!
Πάλι υπολογισμοί: έχω 20 χρόνια μέχρι τα 78 και λιγότερα μέχρι τα 74. Αν σταθώ τυχερή. Αν πάλι έχω τα γονίδια της μαμάς μου και την τύχη της (λέμε τώρα) έχω μπροστά μου 35 χρόνια και βάλε. Αλλά μπορείς να στηριχτείς σ΄αυτό και να πεις Άσε, θα το διαβάσω αργότερα;

Τέλος πάντων, νομίζω ότι έχω διάθεση για Παρισάκι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: