1.1.08

το όνειρο

Μερικά πράγματα είναι τέτοια που ο παραμικρός σχολιασμός θα αφαιρούσε αντί να προσθέσει επάνω τους. Μια τέτοια εικόνα έχω βρει εδώ και μερικές μέρες και δεν κρατιέμαι, μπορεί να την έβαλα wallpaper (!), μα ψάχνω τρόπο να την μοιραστώ κι άλλο...

Είναι μια από κείνες τις σκέψεις που τις έχεις σαν μαξιλαράκια για να ακουμπάς σε ώρες δύσκολες, σαν σωσίβια όταν νιώθεις να πνίγεσαι, που τις ανασύρεις και τις χρησιμοποιείς όταν όλα σου φαίνονται μαύρα και δεν έχεις διάθεση για τίποτε.
Όχι ένα, δύο, τρία, μα πολλά βιβλία. Φως, ξύλο, ζεστασιά, βροχή, καφές, κρύος αέρας, φίλοι.
Αν ήταν ένα όνειρο που είχα στην ζωή μου-εκτός από τα ταξίδια και τα παιδιά- ήταν να έχω μια δική μου τέτοια δουλειά.

Καλή μας χρονιά, καλή μας υπόλοιπη ζωή!


* * * * * * *

8 σχόλια:

ci είπε...

Εδώ πραγματικά ταιριάζει το "σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες".
Σού εύχομαι να έχεις πάντα αυτήν την ζεστασιά μέσα σου, και η καινούρια χρονιά να είναι ονειρεμένη:)

(αφιερωμένο!)

Σταυρούλα είπε...

Γλυκειά μου, πόσα ακόμα κοινά θα βρούμε? Η εικόνα αποπνέει ηρεμία και γαλήνη. Στην κλέβω! ;)
Μόνο που εγώ θα θελα κι ένα ζαχαροπλαστείο δίπλα ή το καλύτερο με μια ενδιάμεση πόρτα. Έτσι ποτέ δε θα΄θελα να φεύγω από κει μέσα, παρά μόνο για να βλέπω τους αγαπημένους μου!

Μου θύμισες το κομμάτι απ΄το You 've got mail ,που η Μεγκ Ράιαν διαβάζει στα παιδιά σε μια γωνιά! Τη ζήλεψα αυτή τη σκηνή! ;)

Έτσι όμορφα πάντα να ονειρεύεσαι! :)

γιώργος είπε...

Καλημέρα…
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά…
Χρόνια καλά, με υγεία και ευτυχία…
Εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί, όσο μεγάλη ή μικρή μπορεί να είναι…
Και πάνω απ’ όλα, να είμαστε καλά, να τα λέμε διαδικτυακά, με κείμενα ψυχής…
Την καλημέρα μου και πάλι…

RedHat είπε...

Θυμάμαι ενα κοριτσάκι με σγουρά μαλλια και εκστατικά μάτια που κοίταζε με κομμενη-κυριολεκτικά-ανάσα μια μικρή βιβλιοθήκη.Το βλέμα αυτο το θυμάμαι κάθε φορα που θα πιάσω βιβλίο.
Χρόνια πολλά και καλη χρονια.
Η εικόνα ειναι πανέμορφη και συμφωνώ με την renata,μια ενδιάμεση πόρτα θα βοηθούσε πολύ.

akindynos είπε...

Θεωρητικά, όσο περισσότερο μοιράζεσαι τα όνειρά σου τόσο πλησιάζεις στην πραγματοποίησή τους.

Πρακτικά, για το συγκεκριμένο όνειρο ίσως να έχεις διανύσει σημαντικό δρόμο και να μην το γνωρίζεις.

Καλή χρονιά.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εγώ θα ήθελα να είμαι σε βιβλιοπωλεία ή βιβλιοθήκες παρέα με ένα καφέ και ένα σημειωματάριο.

Alkyoni είπε...

Καλή μας χρονιά, καλή μας υπόλοιπη ζωή!
Εδώ τα "είπες" όλα
Φιλώ σε

Καπετάνισσα είπε...

Η ζωή μου τα βιβλία.
Και τα όνειρα...
Το ένα μέσα στ΄άλλο!
Και τα μάτια ασκέπαστα μπρος στη ζωή.
Γυμνώνω τη φωνή και σου στέλνω ευχές πολλές.
Νέα χρονιά ανοιχτή στο φως.
Μ' αγάπη.

Αγάπη το 2008.
Ασταμάτητα και ατσιγγούνευτα.