20.2.08

το ταξίδι


H πρό(σ)κληση της citronella στην οποία ανταποκρίνομαι άμεσα(*), είχε τους εξής όρους:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


Επειδή ο υπολογιστής μου έχει…φόντο τη βιβλιοθήκη, διάλεξα το πρώτο βιβλίο όπου έπεσε το μάτι μου (διότι ήταν βαλμένο κάθετα πάνω στα άλλα, αφού μόλις εχθές το τελείωσα): «ευτυχισμένος που έκανε το ταξίδι του Οδυσσέα» της Μαριάννας Κορομηλά. Όμως, η σελίδα 123 ήταν σχεδόν λευκή, μόνο με τον τίτλο του τρίτου κεφαλαίου του βιβλίου γραμμένο στην μέση της…

Έτσι, προχωρώντας στην δεύτερη επιλογή, έφερα μια ματιά τα βιβλία και δ ι ά λ ε ξ α το «Ακριβό Φαρμάκι» της Mary Webb, σε μετάφραση Άννας Σικελιανού.
Κοίτα να δεις λοιπόν τι πετύχαμε:

-Λέω την αλήθεια.
-Μπορεί, μα δεν είναι λόγος για να τους αρέσουνε.
-Απ’ την ώρα που μου 'ριξε την τσαχπίνικη ματιά, την σκέπτομαι διαρκώς. Με θύμωσε και μ’ άρεσε μαζί.


Πήρα την πρωτοβουλία (!) να αναρτήσω κ α ι την ένατη περίοδο, διότι θεώρησα πως είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο το νόημα του αποσπάσματος έτσι!

Παρακαλώ να φυλλομετρήσουν επίσης ότι βρουν γύρω τους: η renata, η αλκιμήδη, η RedHat, η youtzin και ο mad!


*μπορεί να μη μ’ αρέσουν καθόλου αυτά τα παιχνίδια-πυραμίδες, μα αυτό μου φάνηκε σαν κάτι παραπάνω από παιχνίδι, σαν ένας τρόπος αποκάλυψης του αγαπημένου μας βιβλίου, σαν ένας τρόπος μοιράσματος αυτής της απόλαυσης που δίνει το ξεφύλλισμα ενός βιβλίου της βιβλιοθήκης μας!

*η φωτογραφία είναι από κεντρικό δρόμο της Οδησσού: δεν είναι σαν να βγαίνεις από το σήμερα και να μπαίνεις σε μια ιστορία;




* * * * * * *

6 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ, αυτές οι τσαχπίνικες ματιές μας ...ισοπεδώνουν

Πολύ τρυφερό απόσπασμα ...κι' εμένα μ' αρέσει....
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ci είπε...

Και πέτυχες ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία της εφηβείας!
Να'σαι καλά, φιλιά:)

faraona είπε...

Θα το κανω κι εγω .Ειναι πολυ ωραια ιδεα!
Στο μεταξυ θελω την ματια σου γιατι τα κοσμηματα ειναι σε ...υποκλιση!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένο βιβλίο διάλεξες!
Το τελείωσες κιόλας? Εγώ τέλειωσα τ' άλλα δυο που είχα αρχίσει κι έπιασα χτες βράδυ τις Επιστολές.
Σπεύδω ν΄ανταποκριθώ! :D

Μπράβο στη Citronela για την ιδέα! :)

ναυτίλος είπε...

Αυτό το παιχνίδι το παίζω με τη βιβλιοθήκη μου μόνος μου πολύ συχνά.
Η φωτογραφία της Οδησσού είναι πολύ χαρακτηριστική .Όλοι οι δρόμοι της είναι τέλεια σχεδιασμένοι ή κάθετοι ή παράλληλοι αναμεταξύ τους.
Πέρασα εκεί το μήνα του μέλλιτος το 1989.Υπέροχη πόλη...

Dr_MAD είπε...

Και νόμισα ότι τη γλίτωσα εγώ από αυτό το παιχνίδι! Πολύ καλή επιλογή ΕΥΓΕ ;-)

PS: Το link για τον Αργύρη μπορείς να το κατεβάσεις! Εχω ευχάριστα νέα. Του βρήκα μια πολύ σπέσιαλ δουλειά και δε θα έχει πρόβλημα στο εξής. 1000 Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και κερνάω καφέ εδώ Σαλόνικα όποτε μπορείς. Καλό ΠΣΚ ;-)