8.4.11

salt-rose

Δε σ' αγαπώ σα να ήσουν θαλασσινό τριαντάφυλλο, τοπάζι,
ή γιρλάντα από γαρύφαλα που αντανακλά τη φωτιά:
σ 'αγαπώ όπως μερικά σκοτεινά πράγματα αγαπιούνται,
μυστικά, ανάμεσα στη σκιά και την ψυχή.

Σ' αγαπώ σα φυτό που δεν ανθίζει και κουβαλά
κρυμένο μέσα του το φως των λουλουδιών του,
και χάρη στην αγάπη σου, σκοτεινή μέσα στο σώμα μου,
ζει η έντονη ευωδιά που αναδίδει η γή.

Σ' αγαπώ χωρίς να ξέρω πώς, ή πότε, ή από πού,
σ' αγαπώ απλά, χωρίς προβλήματα ή περηφάνια:
σ' αγαπώ έτσι γιατί δεν ξέρω άλλο τρόπο ν' αγαπώ.

Αλλά αυτό, που μέσα του δεν έχει Εγώ ή Εσύ,
είναι τόσο οικείο που
το χέρι σου πάνω στο στο στήθος μου είναι το δικό μου χέρι,
τοσο οικείο που όταν κοιμάμαι, είναι τα μάτια σου που κλείνουν.


* “Sonnet XVII” by Pablo Neruda

* Salt Rose ονομάζεται ένα είδος ασιατικού τριαντάφυλλου (Rosa rugosa) που φυτρώνει στην αμμουδιά και στις θίνες.

2 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Ο Νερουντα ειναι ειναι αγαπημενος!
Το συγκεκριμενο δεν το γνωριζα αλλα το απολαυσα :)

Καλο Σ-Κ ! :)

Σταυρούλα είπε...

Ούτε εγώ το ήξερα. Μα τι μαγευτικά που περιγράφει τα συναισθήματά του!!

Πάρε δωράκι μια "Salerosa", Μεξικάνα. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=IuT7pYKS4E4&feature=related