3.5.06

δεσποινίς...Περαβρεχοπούλου


...έντρομη και με τα ματάκια της έτοιμα να γεμίσουν θάλασσες ανυπεράσπιστου φόβου, η νεαρά της οποίας η ρόμπα δεν σκέπαζε το θεσπέσιο κορμί, αλλά μάλλον το ακουμπούσε δειλά σαν πέπλο ομίχλης ικανό να τρελάνει κάθε πλάσμα, οποιουδήποτε φύλου και αν αυτό ήταν, με κοίταξε ζητώντας μου βοήθεια...

Αν θέλετε να μάθετε τη συνέχεια, η books-online παρουσιάζει:
"Ιστορίες της δεσποινίδος Περαβρεχοπουλου", κάθε μήνα στις οθόνες σας, απο την (εκπληκτική) Γιουτζίν...

* * * * * * *

6 σχόλια:

MåvяiÐåliå είπε...

Δεν ξέρω, αλλά αυτό με τη ρόμπα κάτι μου θύμισε :p!
Καλημέρα

Γιουτζίν είπε...

Λεμονάκι καλημερούδια και στην τσέπη σου λουλούδια.
Ευχαριστώ πολύ -για το εκ-πληκτική, εννοείται :-)

Λαμπρούκος είπε...

Στ' αλήθεια υπέροχη αλλά τόσο καιρό ούτε το τηλεφωνάκι της δεν είδαμε!

lemon είπε...

Καλημέρα σας επίσης κορίτσια!!
χαιρόμαι που αυτές οι όμορφες εικόνες-και ιστορίες, ομορφαίνουν τις μέρες μας-σαν να πίνουμε μαζί το πρωινό μας καφεδάκι!!

(la cigale:η συγκεκριμένη ΔΕΝ είναι Μποτέρο-έπεσα τυχαία επάνω της στο διαδύκτυο, όλες οι άλλες όμως, των ιστοριών της Γιουτζίν είναι!

Λαμπρούκο, αμάν πια, αμαν, άσε κι ενα κορίτσι να αγιάσει, επιτέλους...!

Σανανά, ήμουν εκείνη η κατσούφα, στο βάθος, που μιλάει όμως πολύ ευγενικά γιατί δεν της φταίνε οι πελάτες της...)

Υπογραφή: η έχουσα στην τσέπη λουλούδια (!!!)

Ανώνυμος είπε...

Eριξα μια βιαστικη ματιά το μεσημέρι στο blog της Γιουτζίν.Μου τράβηξε το ενδιαφέρον και μου φαινεται πρεπει να κάτσω να το κοιτάξω πιο προσεκτικά.

nyctolouloudo είπε...

θα πάω στην Καζαμπλάνκα να αλλάξω το φύλο μου για την κορασίδα της Γιουτζην !!!!!!!